„Veľmi sa nám páčila práca našej mobilnej pedagogičky. Vždy bola veselá, s neúnavným cieľom nás všetkých niečo naučiť. Nevzdávala sa a to môžem povedať, že s Dávidom je to občas veľmi ťažké a náročné. Bola pre nás povzbudením.‟

 

„Občas sme stretli odborníka, ktorý mi niečo radil a ja som si v duchu pomyslela, že nemá poňatia, aké to skutočne je u nás doma s dvojčatami… Našou prioritou bolo v tom momente riešiť pripútanie detí, keďže sme si ich adoptovali vo vyššom veku, neboli sme schopní sústrediť sa na všetky ‚úlohy‛ od rôznych odborníkov naraz.‟

 

 „Veľmi sa teším na každú návštevu špeciálnej pedagogičky. Som užasnutá z toho, aké všelijaké pomôcky dokáže pre moje dieťa vyrobiť, aby rozvíjala jeho schopnosti. Dôjde k nám domov ako Mikuláš s veľkým vrecom hračiek a hudobných nástrojov a s nekonečnou trpezlivosťou s ohľadom na detský spánok a kŕmenie  s nami priamo doma pracuje. Som vďačná, že nám posúva skúsenosti, ktoré majú v ďalších rodinách.

 

„Inšpirujte nás, prosím. Ukážte nám, ako s dieťaťom pracovať, pretože, ak rodič vidí, že ani odborník, ktorý vyštudoval školu, nevie, ako s dieťaťom pracovať, tak je to ťažké.‟

 

 „Veľmi musím pochváliť našu pani logopedičku, ktorá je na každé stretnutie so Sárou pripravená, vymýšľa veci ušité na mieru, pripravuje pre nás nové úlohy J a úprimne sa teší z každého jej úspechu a pokroku. Na nej aj na liečebnej pedagogičke je vidno, že majú vzťah k deťom, že to pre nich nie je len práca a povinnosť, ale že sa skutočne snažia, aby z našich detí čosi vydolovali J.

 

„Nenechávajte na nás doma, prosím, to, čo s dieťaťom nezvládnete v škole so slovami, že  vy s takýmto dieťaťom neviete pracovať. Cítim veľkú bezmocnosť nielen preto, lebo ide o moje dieťa, ale preto, že sa rozprávam s inými mamičkami náročných detí, ktoré zažívajú presne to isté ako ja.‟